Dåliga samvetet

Fick nyss ett mail om att jag är saknad på bloggen :-)

Har legat nerbäddad ett tag med kräks och tillbehör i kroppen - U S C H. Nu är jag på bättringsvägen och automatiskt börjar man tänka på jobbet och om man egentligen borde åkt dit idag. Ständigt detta dåliga samvete. Kommer ihåg när jag var ordentligt sjuk för några år sedan. Nyopererad sedan en vecka tillbaka låg jag i sängen och funderade på om kära arbetskamraterna pratade om mig på jobbet och kom fram till att jag nog egentligen var frisk och bara hemma för att det var skönt. Hur sjuk ska man bli för att koppla bort jobbet? Bryta armen är liksom en mer klar och tydlig sjukdom än invärtes åkommor.

Men som sagt - nu mår jag bättre och i morgon tar jag tag i inkorgen på jobbet igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0