Utmaningen om dig själv

Har fått en utmaning från "Baronessan" som i sin tur fått den från "Winnerhorse". Utmaningen går ut på att skriva 6 underliga saker om sig själv i sin egen blogg.


Regler:


1. Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.

2. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

3. Till slut väljer bloggaren tre nya bloggare och gör en lista av deras namn.

4. Efter att det är gjort skriver han/hon en kommentar i deras blogg för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1. Jag älskar att vara ensam (vilket vissa tycker är mer än underligt).

2. Jag har smält smör i s f mjölk till risgrynsgröt.

3. Jag kan inte dyka.

4. Jag kör bil men inte i Stockholm

5. Jag har fortfarande mens fast jag är 51 år (grrrrrr)

6. Jag kan inte spänna musklerna i höger arm.


Ja, så underlig är jag!

Och nu utmanar jag:

Lafe
Maka
Jonie

Kommentarer
Postat av: Berit

Fan att jag inte kom på det där med att vara ensam. Det är ju jag i ett nötskal. Jag sitter här hemma och det hörs inget annat än knattret från tangenterna och det är så skööööönt. Stackars alla som bara MÅSTE ha någon att vara med hela tiden.

2008-06-26 @ 12:50:20
URL: http://viskning.blogspot.com
Postat av: winnerhorse

Hej heja den självvalda ensamheten! Då är vi flera som vill och kan vara ensamma- men jag skänker de ofrivilligt ensamma en tanke och känner det som en lyx i tillvaron att kunna ha förmånen att välja ensam eller ej.



Du kan lita på mig - jag står där som en stenstod mitt i natten och betraktar palavret runtomkring. Blöta nätter har jag ett osynligt paraply. Undrar just vad det beror på. Smickrande förklaring ( för mig) jag har så stenhård kropp att vätskan liksom inte sugs upp. Jämför bara en wettextrsa och en bit flinta. He he he

Ha en fin helg,



Winnerhorse

2008-06-27 @ 16:28:11
URL: http://www.winnerhorse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0