Mobiltelefoner

Tänkte jag skulle skaffa mig en ny mobil och samtidigt byta från kontantkort till abonnemang. Traskade alltså iväg till ortens radioaffär och bad om hjälp. Men tji fick jag. Försäljaren hänvisade till varje enskilt företag när det gäller abonnemang och sedan när jag tittat ut det jag ville ha kunde jag komma tillbaka och välja telefon. Jag skulle då inte behöva betala något för telefonen??? Dessutom kan jag tydligen behålla samma nr som tidigare.

Just nu känns det enklare att ha kvar den mobil jag har med kontantkort. Det finns nämligen femtioelva olika abonnemangstyper och ungefär sjutusensjuttiofem olika mobiler att välja mellan. Jag som bara ska ringa i den och svara när någon trevlig söker mig........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0