Ensam i världen

I morse när jag och bilen åkte mot jobbet så var vi ensamma i världen. Alla mötande bilister hade tydligen jullov och varken framför eller bakom mig syntes det några bilar.

Väl framme på jobbet var det alldeles tyst. Jag var först och tog en kopp kaffe, läste tidningen och mös (myser, myste, mös???) Rätt okej att va här idag - lite lugnare än julhysterin som råder lite här och där.

Var förresten och REA-shoppade igår. Helt öde och tomt i alla affärer jag gick in i. Är det finanskrisen, kräksjukan eller allmänna orken som håller folk hemma. Vad vet jag? Kanske alla håller i sina pengar utom jag?

  

Kommentarer
Postat av: Terese

Det är nog bakfyllan som håller de flesta hemma tror jag .. :p

2009-01-01 @ 02:02:50
URL: http://tessyliicious.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0