Boktipset

Visst HÖR man nästan melodin från det gamla barnprogrammet på TV!!

Jo, jag har läst en bok som heter "Tusen strålande solar" av Khaled Hosseini. Är avundsjuk nu på alla er som har den kvar att läsa. En utmärkt bra bok!

"Många av mina läsare förstod inte att Afghanistan är ett land med floder och träd förrän de läste mina böcker, säger författaren Khaled Hosseini. Då förstod de att afghaner också läser böcker och ser film. Innan dess hade de satt likhetstecken mellan Afghanistan, talibanerna och Bin Ladin. Sett landet som ett ställe som härbärgerar terrorister."

Köp den!

    

Kommentarer
Postat av: Baronessan

Ni-na-ni-na-ni-nanna... Fan vad du har blivit kulturell! Okej, ska läsa den. Hoppas semstern har varit bra!

2008-08-05 @ 17:16:04
URL: http://viskning.blogspot.com
Postat av: mamma

Stod idag på Maxi

och höll i boken din.

Funderade på att köpa den,

men bestämde mej för

att låna den av dej istället.

2008-08-07 @ 16:15:45
Postat av: Eva

Jag lånade den av Anita så prata med henne!

2008-08-08 @ 07:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0